De meest gestelde vragen over facturatie en betaling.
Ik heb een vraag over de factuur; waar kan ik terecht?
Neem contact op via 030 698 42 22 of mail klantenservice[at]kerckebosch.nl.
Wat zijn de betaalmethoden?
U ontvangt na bestelling/aanmelding uw factuur per e-mail. Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen volgens onze Algemene voorwaarden. U kunt niet betalen via iDEAL of Creditcard.
Ik heb een vraag over facturatie/betaling. Hoe kan die stellen?
Neem contact op via 030 698 42 22 of mail klantenservice[at]kerckebosch.nl.
Waar kan ik een kopie-factuur aanvragen?
Mail uw aanvraag (graag met factuur/debiteurnummer) naar klantenservice(at)kerckebosch.nl
Ik heb een betalingsherinnering/aanmaning ontvangen. Wat nu?
Als u een betalingsherinnering/aanmaning per e-mail heeft ontvangen, kunt u middels de link in de e-mail de kopiefactuur inzien. Werkt de link niet, dan kunt u via klantenservice[at]kerckebosch.nl contact met ons opnemen, onder vermelding van uw factuur/debiteurnummer.