Schrijf u in, ook in deze ‘coronatijd’. Wij bieden diverse online leermogelijkheden. Alle bijeenkomsten in juni, juli en augustus worden aangeboden in een virtual classroom in de Kerckebosch Online Leeromgeving of verplaatst naar een latere datum. Bekijk onze agenda voor het actuele aanbod. Reeds ingeschreven deelnemers houden wij persoonlijk op de hoogte.

klantenservice kerckebosch

Abonnementen

De meest gestelde vragen over onze abonnementen.

Ik wil een abonnement afsluiten; hoe doe ik dat?

U kunt via onze webshop individuele abonnementen afsluiten. Wilt u een abonnement afsluiten voor meer gebruikers of kenniswebsites? Neem dan contact op met de klantenservice voor advies op maat! Meer informatie over onze abonnementen kunt u vinden op www.kerckebosch.nl/abonnee

Ik heb via de webshop een abonnement aangevraagd; wanneer start mijn abonnement?

Na uw aanvraag kunt u binnen 1 (werk)dag gebruik maken van uw abonnement. U kunt vervolgens een jaar hiervan gebruikmaken.

Stopt mijn abonnement automatisch?

Nee, uw abonnement wordt steeds automatisch met een jaar verlengd.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

U kunt uw abonnement altijd schriftelijk opzeggen, minimaal een maand voor het verstrijken van de lopende abonnementsperiode. Bekijk ook onze Algemene Voorwaarden.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten; wat nu?

Via de link Wachtwoord vergeten kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen.

Hulp nodig?
030 698 42 22 of klantenservice@kerckebosch.nl

Staat uw vraag hier niet tussen? Stel hier uw vraag.

Wij maken gebruik van functionele cookies die nodig zijn om een bestelling te verwerken op onze website. Daarnaast worden er cookies geplaatst die ons helpen om onze website te verbeteren. Uw bezoek wordt niet voor andere doeleinden gevolgd en wij delen de gegevens niet met derden.