klantenservice kerckebosch

Abonnementen

De meest gestelde vragen over onze abonnementen.

Ik wil een abonnement afsluiten; hoe doe ik dat?

U kunt via onze webshop individuele abonnementen afsluiten. Wilt u een abonnement afsluiten voor meer gebruikers of kenniswebsites? Neem dan contact op met de klantenservice voor advies op maat! Meer informatie over onze abonnementen kunt u vinden op www.kerckebosch.nl/abonnee

Ik heb via de webshop een abonnement aangevraagd; wanneer start mijn abonnement?

Na uw aanvraag kunt u binnen 1 (werk)dagen gebruik maken van uw abonnement. U kunt vervolgens een jaar hiervan gebruikmaken

Stopt mijn abonnement automatisch?

Nee, uw abonnement wordt steeds automatisch met een jaar verlengd.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

U kunt uw abonnement altijd schriftelijk opzeggen, minimaal een maand voor het verstrijken van de lopende abonnementsperiode. Bekijk ook onze Algemene Voorwaarden.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten; wat nu?

Via de link Wachtwoord vergeten kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen.

Hulp nodig?
030 698 42 22 of klantenservice@kerckebosch.nl

Staat uw vraag hier niet tussen? Stel hier uw vraag.

Kerckebosch.nl maakt gebruik van cookies. Dit doen we om onze site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van bezoekersgedrag. Door verder te gaan op de website gaat u akkoord met het gebruik van cookies.