De meest gestelde vragen over onze bijeenkomsten.
Hoe kan ik mij inschrijven voor een bijeenkomst?
U kunt zich in onze webshop inschrijven voor trainingen, cursussen en congressen die aansluiten bij uw interesse.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen of mij aanmelden voor een studiedag?
U kunt uw bezorgadres wijzigen via uw account. Wijzigingen van uw e-mailadres en factuurgegevens: stuur een e-mail naar klantenservice[at]kerckebosch.nl.
Ik heb mij ingeschreven; ontvang ik een bevestiging?
Bij inschrijving voor een bijeenkomst ontvangt u direct een bevestiging per e-mail. Ongeveer 10 dagen voor dato ontvangt u van ons het digitale inschrijfbewijs.
Ik wil mij aanmelden vanuit het buitenland, kan dat?
Bij een aanmelding vanuit het buitenland ontvangen wij, indien voor u van toepassing, graag uw BTW-nummer. De bevestiging en factuur sturen wij u digitaal toe.
Ik heb geen of een verkeerde bevestiging ontvangen; wat moet ik doen?
Neem alstublieft contact op met de klantenservice via 030 698 42 22 of mail de klantenservice via klantenservice[at]kerckebosch.nl.
Kan ik meerdere mensen tegelijk inschrijven voor een bijeenkomst?
Ja, bij uw inschrijving kunt u meerdere deelnemers toevoegen aan uw bestelling.
Wanneer ontvang ik het cursusmateriaal?
Afhankelijk van de bijeenkomst ontvangt u het cursusmateriaal vooraf of tijdens de bijeenkomst. Bij uw inschrijving dient u altijd aan te geven of u het cursusmateriaal op papier of digitaal wilt ontvangen.
Waar vind ik meer informatie over het volgen van een incompanytraining?
Veel bijeenkomsten die wij aanbieden, kunnen ook incompany gegeven worden. Heeft u interesse? Kijk hier voor meer informatie of informeer naar de mogelijkheden via 030 698 42 22 of mail klantenservice[at]kerckebosch.nl.