klantenservice kerckebosch

Accreditatie

Het onderhouden van de vakbekwaamheid is belangrijk. Regels en/of wet- en regelgevingen kunnen veranderen en dan is het zaak zo veel mogelijk op de hoogte te zijn van de wijzigingen. Toegekende accreditatie is bij ons per bijeenkomst vermeld. U ontvangt per volledig bijgewoonde bijeenkomst het aantal vermelde accreditatiepunten. Indien u een gedeelte niet aanwezig kunt zijn, worden punten in mindering gebracht

Hoe krijg ik mijn accreditatiepunten/certificaat?

Na afloop van een bijeenkomst verwerken wij de evaluaties. Ca. 14 dagen later ontvangt u uw certificaat. Hierin kan vertraging optreden, mocht uw factuur nog niet zijn voldaan.
Op het certificaat staan de door u bij aanmelding opgegeven accreditatie(s) vermeld. Indien u de volledige bijeenkomst hebt bijgewoond, ontvangt u het door uw beroepsvereniging toegekende aantal punten.
Indien u slechts een gedeelte aanwezig bent geweest, zijn wij verplicht punten naar verhouding in mindering te brengen. Uw aanwezigheid wordt vastgelegd door middel van scanregistratie bij aankomst en vertrek.

Hulp nodig?
030 698 42 22 of klantenservice@kerckebosch.nl

Staat uw vraag hier niet tussen? Stel hier uw vraag.

Kerckebosch.nl maakt gebruik van cookies. Dit doen we om onze site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van bezoekersgedrag. Door verder te gaan op de website gaat u akkoord met het gebruik van cookies.