Coronabeleid. Goed nieuws: we organiseren ook weer op locatie! We volgen de voorschriften van de overheid en gebruiken daarbij de CoronaCheck als toegangsbewijs. Lees meer

Minder praten & meer bereiken in uw cliëntgesprek

Minder praten & meer bereiken in uw cliëntgesprek

Verdieping
Online Workshop
In bedrijf
Online Leeromgeving met Virtual Classroom

Omgaan met klantbeleving en emoties in het (online) klantcontact.

Lees meer
Programma
-
-
-
  • Inventarisatie van de ontwikkelwensen van de deelnemers
  • Inhoud- en betrekkingsniveau in een gesprek
  • De vier aspecten van communicatie
  • De invloed van non-verbale signalen
  • Het (her)kennen van uw eigen (non-verbale) signalen
  • Zicht krijgen op de drijfveren van klanten
  • Het managen van verwachtingen
  • De betekenis van verlies binnen de financiële dienstverlening
-
-
  • Hoe u de bereidheid van de cliënt vergroot om mee te werken
  • Hoe u een gesprek effectief opbouwt zodat de cliënt aanhaakt
  • Hoe u lastigere cliënten kunt benaderen
  • Welke gesprekstechnieken werken
  • Het verschil tussen doelgericht en doelmatig werken
-
-
  • Oefenen met eigen casuïstiek
  • Delen van ervaringen
  • Hoe past het geleerde in uw praktijksituaties?
  • Infographic om bij de hand te houden: 12 tips voor online werken
Sprekers

Hetty de Laat

Communicatietrainer en –coach zorg en welzijn
Groei in Communicatie

Emmie Pigmans

Communicatietrainer en –coach zorg en welzijn
Pigmans Haptotherapie & Mediation
Een nieuwe dimensie in online leren!

Ik ben niet zo van online, maar dit was heel anders.

Maak kennis met onze nieuwe manier van online leren!
‘Interactief’, ‘afwisselend’ en ‘gemakkelijk’ in de woorden van onze deelnemers. Lees meer
Bestemd voor
  • Schuldhulpverlening bij gemeenten
  • Bureaus Schuldhulpverlening
  • Bureaus voor inkomensbeheer
  • Kredietbanken
  • Beschermingsbewindvoerders
  • Wsnp-bewindvoerders
Data & Locatie
Online Leeromgeving met Virtual Classroom
Tarieven

Deelnemerstarief

€ 375,00 excl. BTW per persoon.

Annulering

Uitsluitend schriftelijk tot drie weken voor dato; annulering na die tijd is niet mogelijk, u kunt zich echter te allen tijde door een collega laten vervangen. Bij tijdige annulering wordt € 75,00 excl. BTW administratiekosten in rekening gebracht.

Wij maken gebruik van functionele cookies die nodig zijn om een bestelling te verwerken op onze website. Daarnaast worden er cookies geplaatst die ons helpen om onze website te verbeteren. Uw bezoek wordt niet voor andere doeleinden gevolgd en wij delen de gegevens niet met derden.