klantenservice kerckebosch

Facturatie en betaling

De meest gestelde vragen over facturatie en betaling.

Ik heb een vraag over de factuur; waar kan ik terecht?

Neem contact op via 030 698 42 22 of mail klantenservice[at]kerckebosch.nl.

Wat zijn de betaalmethoden?

U ontvangt na bestelling/aanmelding uw factuur per e-mail. Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen volgens onze Algemene voorwaarden. U kunt niet betalen via iDEAL of Creditcard.

Ik heb een vraag over facturatie/betaling. Hoe kan die stellen?

Neem contact op via 030 698 42 22 of mail klantenservice[at]kerckebosch.nl.

Waar kan ik een kopie-factuur aanvragen?

Mail uw aanvraag (graag met factuur/debiteurnummer) naar klantenservice(at)kerckebosch.nl

Ik heb een betalingsherinnering/aanmaning ontvangen. Wat nu?

Als u een betalingsherinnering/aanmaning per e-mail heeft ontvangen, kunt u middels de link in de e-mail de kopiefactuur inzien. Werkt de link niet, dan kunt u via klantenservice[at]kerckebosch.nl contact met ons opnemen, onder vermelding van uw factuur/debiteurnummer.

Hulp nodig?
030 698 42 22 of klantenservice@kerckebosch.nl

Staat uw vraag hier niet tussen? Stel hier uw vraag.

Kerckebosch.nl maakt gebruik van cookies. Dit doen we om onze site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van bezoekersgedrag. Door verder te gaan op de website gaat u akkoord met het gebruik van cookies.