Beste bezoeker, ook in deze ‘coronaperiode’ kunt u zich zonder probleem inschrijven voor onze cursussen, studiedagen en opleidingen. Diverse bijeenkomsten zijn inmiddels verplaatst en voor een aantal bijeenkomsten streven wij ernaar om deze ‘op afstand’ door te laten gaan. Uiteraard houden we u hiervan op de hoogte.
Lees verder »

klantenservice kerckebosch

Facturatie en betaling

De meest gestelde vragen over facturatie en betaling.

Ik heb een vraag over de factuur; waar kan ik terecht?

Neem contact op via 030 698 42 22 of mail klantenservice[at]kerckebosch.nl.

Wat zijn de betaalmethoden?

U ontvangt na bestelling/aanmelding uw factuur per e-mail. Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen volgens onze Algemene voorwaarden. U kunt niet betalen via iDEAL of Creditcard.

Ik heb een vraag over facturatie/betaling. Hoe kan die stellen?

Neem contact op via 030 698 42 22 of mail klantenservice[at]kerckebosch.nl.

Waar kan ik een kopie-factuur aanvragen?

Mail uw aanvraag (graag met factuur/debiteurnummer) naar klantenservice(at)kerckebosch.nl

Ik heb een betalingsherinnering/aanmaning ontvangen. Wat nu?

Als u een betalingsherinnering/aanmaning per e-mail heeft ontvangen, kunt u middels de link in de e-mail de kopiefactuur inzien. Werkt de link niet, dan kunt u via klantenservice[at]kerckebosch.nl contact met ons opnemen, onder vermelding van uw factuur/debiteurnummer.

Hulp nodig?
030 698 42 22 of klantenservice@kerckebosch.nl

Staat uw vraag hier niet tussen? Stel hier uw vraag.

Wij maken gebruik van functionele cookies die nodig zijn om een bestelling te verwerken op onze website. Daarnaast worden er cookies geplaatst die ons helpen om onze website te verbeteren. Uw bezoek wordt niet voor andere doeleinden gevolgd en wij delen de gegevens niet met derden.