klantenservice kerckebosch

Boeken

De meest gestelde vragen over onze boeken.

Ik wil een product bestellen; hoe doe ik dat?

U kunt uw bestelling plaatsen via onze webshop.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

  • Kleine bestellingen worden per briefpost verzonden
  • Grote bestellingen worden bij u bezorgd door een koeriersdienst (tekenen voor ontvangst)
  • Boekhandels die aangesloten zijn bij het Centraal Boekhuis, kunnen de verzending via hen laten verlopen. Wij hebben elke dinsdag aansluiting. Ons aansluitnummer is 7400351.

Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?

Tot € 20,- en binnen Nederland: € 1,95
Vanaf € 20,- binnen Nederland: gratis verzending*
Verzending buiten Nederland (binnen Europa): € 7,50
Zwitserland: € 22,-

* uitgezonderd koeriersdiensten (neem contact op met onze klantenservice) en titels van onze Belgische partner BIG.

Wat is de levertijd?

Uiterlijk op de eerstvolgende werkdag na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling verzonden.

Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

Bij een levering naar het buitenland dient u, indien voor u van toepassing, uw BTW-nummer op te geven. De levertijd kan langer zijn dan 5 werkdagen en de verzend- en administratiekosten zijn afhankelijk van de afleverlocatie.
Verzending buiten Nederland (binnen Europa): € 7,50
Zwitserland: € 22,-

Ik heb een spoedbestelling; wat nu?

Wanneer u een spoedbestelling heeft raden wij uw aan een bestelling in de webshop te doen en direct contact op te nemen met de klantenservice. Het is ook mogelijk om via de klantenservice te informeren naar een spoedkoerier en de daarbij horende kosten.

Ik ben een opleider. Kan ik een docenten-/beoordelingsexemplaar aanvragen?

Docenten van opleidingsinstellingen kunnen van elke titel een beoordelingsexemplaar bestellen. U krijgt het gevraagde exemplaar toegestuurd met een gewone factuur. Indien u het betreffende boek voorschrijft aan uw studenten en/of ten minste 15 exemplaren bestelt, vervalt de factuur. Met andere woorden: u ontvangt het beoordelingsexemplaar dan gratis. Als u besluit het exemplaar niet voor te schrijven aan uw studenten, kunt u het onbeschadigd terugsturen of de factuur betalen. Het aanvragen van een exemplaar kan via klantenservice@kerckebosch.nl.

Hulp nodig?
030 698 42 22 of klantenservice@kerckebosch.nl

Staat uw vraag hier niet tussen? Stel hier uw vraag.

Wij maken gebruik van functionele cookies die nodig zijn om een bestelling te verwerken op onze website. Daarnaast worden er cookies geplaatst die ons helpen om onze website te verbeteren. Uw bezoek wordt niet voor andere doeleinden gevolgd en wij delen de gegevens niet met derden.