klantenservice kerckebosch

Annuleren en retourneren

Meest gestelde vragen over annuleren en retourneren.

Kan ik producten ruilen of terugsturen?

Kosteloos annuleren is alleen mogelijk wanneer u direct na het plaatsen van uw bestelling telefonisch contact met ons opneemt. Als een bestelling reeds verwerkt en/of toegestuurd is, kan eventueel in telefonisch overleg het product retour gestuurd worden.

Ik heb een beschadigd boek ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met de klantenservice via klantenservice[at]kerckebosch.nl.

Ik wil mijn abonnement opzeggen; hoe doe ik dat?

U kunt uw abonnement altijd schriftelijk op te zeggen, minimaal een maand voor het verstrijken van de lopende abonnementsperiode. Bekijk ook onze Algemene Voorwaarden.

Ik wil mijn aanmelding voor een bijeenkomst annuleren: hoe doe ik dat?

Neem contact op met de klantenservice via klantenservice[at]kerckebosch.nl.

U heeft het recht om binnen twee weken na de datum van aanmelding schriftelijk kosteloos te annuleren, behalve wanneer u zich aanmeldt binnen een periode van vijf weken voor de desbetreffende bijeenkomst.

Bij annulering later dan twee weken na de datum van aanmelding en/of tot drie weken voor de desbetreffende bijeenkomst brengen wij administratiekosten à € 75,00 excl. BTW in rekening. U ontvangt een creditfactuur minus de administratiekosten.

Annulering binnen een tijdsbestek van drie weken voor de desbetreffende bijeenkomst is niet mogelijk. U kunt zich echter te allen tijde laten vervangen door een collega uit een en dezelfde organisatie.

Hulp nodig?
030 698 42 22 of klantenservice@kerckebosch.nl

Staat uw vraag hier niet tussen? Stel hier uw vraag.

Kerckebosch.nl maakt gebruik van cookies. Dit doen we om onze site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van bezoekersgedrag. Door verder te gaan op de website gaat u akkoord met het gebruik van cookies.