klantenservice kerckebosch

Account en gegevens

Meest gestelde vragen over uw account en gegevens.

Moet ik een account aanmaken?

Nee, u kunt er ook voor kiezen om een bestelling/aanmelding te doen zonder account aan te maken.

Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?

Uw gegevens zijn bij ons bekend, u kunt zich een volgende keer eenvoudiger en sneller aanmelden en eventuele certificaten worden bewaard in uw account.

Ik ben verhuisd of mijn organisatie is verhuisd; hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

U kunt uw postgegevens via uw account wijzigen. Wilt u facturatiegegevens wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice via klantenservice[at]kerckebosch.nl.

Ik heb een ander e-mailadres; hoe kan ik dit wijzigen?

U kunt uw e-mailadres niet zelf wijzigen. Neem contact op met de klantenservice via klantenservice[at]kerckebosch.nl.

Het factuuradres is veranderd; hoe kan ik dit wijzigen?

U kunt uw factuuradres niet zelf wijzigen. Neem contact op met de klantenservice via klantenservice[at]kerckebosch.nl.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten; wat nu?

U kunt via Mijn Kerckebosch eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen.

Hoe gaat Kerckebosch om met mijn persoonsgegevens?

Wij gaan zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Over onze werkwijze kunt u lezen in onze privacyverklaring. U kunt deze downloaden.

Hulp nodig?
030 698 42 22 of klantenservice@kerckebosch.nl

Staat uw vraag hier niet tussen? Stel hier uw vraag.

Wij maken gebruik van functionele cookies die nodig zijn om een bestelling te verwerken op onze website. Daarnaast worden er cookies geplaatst die ons helpen om onze website te verbeteren. Uw bezoek wordt niet voor andere doeleinden gevolgd en wij delen de gegevens niet met derden.