Meest gestelde vragen over uw account en gegevens.
Moet ik een account aanmaken?
Nee, u kunt er ook voor kiezen om een bestelling/aanmelding te doen zonder account aan te maken.
Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?
Uw gegevens zijn bij ons bekend, u kunt zich een volgende keer eenvoudiger en sneller aanmelden en eventuele certificaten worden bewaard in uw account.
Ik ben verhuisd of mijn organisatie is verhuisd; hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
U kunt uw postgegevens via uw account wijzigen. Wilt u facturatiegegevens wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice via klantenservice[at]kerckebosch.nl.
Ik heb een ander e-mailadres; hoe kan ik dit wijzigen?
U kunt uw e-mailadres niet zelf wijzigen. Neem contact op met de klantenservice via klantenservice[at]kerckebosch.nl.
Het factuuradres is veranderd; hoe kan ik dit wijzigen?
U kunt uw factuuradres niet zelf wijzigen. Neem contact op met de klantenservice via klantenservice[at]kerckebosch.nl.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten; wat nu?
U kunt via Mijn Kerckebosch eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen.
Hoe gaat Kerckebosch om met mijn persoonsgegevens?
Wij gaan zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Over onze werkwijze kunt u lezen in onze privacyverklaring. U kunt deze downloaden.