
Gegevensuitwisseling bij samenwerking aanpak fraude en criminaliteit
Fraudebestrijding vergt dat partijen samenwerken en binnen de wettelijke kaders gegevens uitwisselen. Wat is mogelijk en (niet) toegestaan? Wat zijn de nieuwe ontwikkelingen?
NOvA 3.00 punten

3 PO (2 PO-punten voor de online bijeenkomst +1 extra PO-punt bij het slagen van de afsluitende toets in de online leeromgeving)
Blok I
- Privaat - Privaat
o Afspraken en protocollen
o Waarschuwingssystemen
- Privaat - Publiek
o Vrijwillige verstrekkingen via de aangifte
o Verplichte verstrekkingen omdat dat moet
-
Publiek - Privaat
o Terugkoppelen van onderzoeksbevindingen
o Via publiek - privaat de fraude en criminaliteit de baas -
Publiek - Publiek
o Mogelijkheden via artikel 6 lid 4 AVG en de rotonde
o Nieuwe wettelijke bepalingen
Private sector:
(fraude)onderzoekers, (project)managers en professionals veiligheid, juridische zaken en compliance. Alsmede in-house counsels, waaronder bedrijfsjuristen.
Publieke sector:
onderzoekers, toezichthouders, inspecteurs en opsporingsambtenaren, belast met FEC/fraudeonderzoek, alsmede leden OM en ZM
en
Adviseurs, specialisten op het gebied van fraude/FEC, waaronder accountants, consultants, advocaten en andere financieel-forensisch deskundigen.
Deelnemerstarief
€ 299,00 excl. BTW per persoon.
Annulering
Uitsluitend schriftelijk tot drie weken voor dato; annulering na die tijd is niet mogelijk, u kunt zich echter te allen tijde door een collega laten vervangen. Bij tijdige annulering wordt € 75.00 excl. BTW administratiekosten in rekening gebracht.