Maak kennis met onze nieuwe manier van online leren!
‘Interactief’, ‘afwisselend’ en ‘gemakkelijk’ in de woorden van onze deelnemers.Lees meer

Fraude & Privacy in de financiële sector

Fraude & Privacy in de financiële sector

Online Cursus
In bedrijf
Online Leeromgeving met Virtual Classroom

Een praktische dag waarbij “lessons learned” centraal staan.

Lees meer
Programma
-
-
  • Welke wetten / regels zijn van toepassing bij de verwerking van persoonsgegevens?
  • Wat is een persoonsgegeven?
  • Wat zijn bijzondere persoonsgegevens en hoe moet je hiermee omgaan?
  • Wanneer kunnen strafrechtelijke gegevens worden verwerkt?
  • Wat verstaat men onder “verwerker” en wat onder “verwerkingsverantwoordelijke”?
  • Wat zijn de basisregels die moeten worden opgevolgd bij de verwerking van persoonsgegevens?
  • Wanneer moet je inzage geven? En hoe moet dat?
  • Wanneer moet je gegevens verwijderen?
-
-
  • Hoe leg je onderzoeksbevindingen vast? Welke regels gelden hierbij?
  • Welke branchespecifieke bepalingen gelden er in dit verband?
  • Hoe werkt een gebeurtenissenadministratie en IVR binnen financiële instellingen?
  • Hoe werkt het PIFi? Wat is een Incidentenregister? Wat is een Extern Verwijzingsregister? Wanneer mag je hier gegevens in opnemen? Wat is de laatste stand van zaken en wat hebben rechters nog recent bepaald?
  • Hoe ga je om met de rechten van de betrokkene?
-
-
  • Cameratoezicht, e-mail monitoring, telefoonlogging, track&trace: wat zijn de regels, wat zegt de AP en wat heeft de rechter hierover bepaald?
  • Onrechtmatig verkregen bewijs: wanneer wordt onrechtmatig verkregen bewijs gepasseerd? Welke afwegingen moeten er worden gemaakt in een onderzoek?
-
-
  • Wanneer ben je als financiële instelling verplicht om gegevens te verstrekken?
  • Hoe ga je om met verzoeken van toezichthouders?
  • Wat als gegevens van derden voor je onderzoek noodzakelijk zijn?
  • Welke samenwerkingsverbanden zijn er met financiële instellingen in het kader van gegevensdeling? En hoe werkt dit?
Sprekers
Een nieuwe dimensie in online leren!

Ik ben niet zo van online, maar dit was heel anders.

Maak kennis met onze nieuwe manier van online leren!
‘Interactief’, ‘afwisselend’ en ‘gemakkelijk’ in de woorden van onze deelnemers. Lees meer
Bestemd voor

Deze cursus is bestemd voor professionals werkzaam op het gebied van:

  • Fraude / veiligheid / speciale zaken
  • Privacy
  • Legal
  • Compliance
  • Schade

Werkzaam bij:

  • Banken
  • Verzekeringsmaatschappijen
  • Hypothecair financiers
  • Consumptief kredietverstrekkers
  • Klachtenbehandelaars
  • Advocatenkantoren
Data & Locatie
Online Leeromgeving met Virtual Classroom

Deze bijeenkomst wordt aangeboden via de besloten, beveiligde leeromgeving van Kerckebosch. Deze online leeromgeving geeft toegang tot lesmateriaal, zoals het programma, presentaties en hand-outs. Ook informatie ter voorbereiding, als verdieping en als naslagwerk (zoals artikelen, filmpjes en opdrachten) is, indien van toepassing op uw cursus, hierin opgenomen. In de omgeving is ook aanwezigheidsregistratie geregeld ten behoeve van certificaten en kan de stof getoetst worden. Dit is van belang bij sommige cursussen waarbij PE-/PO-punten kunnen worden behaald.

Ook de toegang tot de online bijeenkomst in een virtueel klaslokaal (Virtual Classroom) wordt via de leeromgeving geregeld. Klik hier voor meer informatie over de Virtual Classroom.

Lees hier meer informatie over hoe wij u optimaal van dienst zijn.

Tarieven

Deelnemerstarief

€ 595,00 excl. BTW per persoon.

€ 545,00 excl. BTW per person bij gelijktijdige aanmelding van twee of meer deelnemers uit een en dezelfde organisatie.

Ook interessant
Wilt u zelf of met uw kantoorgenoten meerdere bijeenkomsten van Studiecentrum Kerckebosch volgen tegen voordelige tarieven? Sluit dan nu een persoonlijk of kantoorabonnement af. We hebben vier verschillende abonnementen samengesteld. Bekijk hier het aanbod.

Annulering

Uitsluitend schriftelijk tot drie weken voor dato; annulering na die tijd is niet mogelijk, u kunt zich echter te allen tijde door een collega laten vervangen. Bij tijdige annulering wordt € 75,00 excl. BTW administratiekosten in rekening gebracht.

Wij maken gebruik van functionele cookies die nodig zijn om een bestelling te verwerken op onze website. Daarnaast worden er cookies geplaatst die ons helpen om onze website te verbeteren. Uw bezoek wordt niet voor andere doeleinden gevolgd en wij delen de gegevens niet met derden.