Onze bijeenkomsten gaan ook in deze 'coronaperiode' door! Lees hier hoe wij u van dienst zijn!

studiedag kerckebosch

De aanpak van problemen in het binnenmilieu

Training
In bedrijf
Op locatie (Centraal in het land) indien mogelijk, anders online

Reageer adequaat op klachten en voorkom problemen

Lees meer
Accreditatie/PE-punten
Programma
-
-
  • Wat verstaan we onder binnenmilieu?
  • Wat zijn de belangrijkste klachten?
  • Hoe inventariseer je klachten?
  • Waar komen die klachten vandaan?
-
  • Welke factoren spelen een rol bij algemeen thermisch comfort, bij lokaal discomfort en bij luchtkwaliteit?
  • Hoe onderzoek je die factoren?
  • Wanneer is ‘droge lucht’ geen droge lucht?
  • Hoe doe je zelf metingen?
  • Er is meetapparatuur voor o.a. CO2 om zelf mee te oefenen.
-
-
  • Welke rol speelt de bouwkundige opzet van het gebouw?
  • Hoe werken klimaatinstallaties?
  • Welke rol spelen de gebruiker en de omgeving bij het binnenklimaat?
  • Wat zijn belangrijke risicofactoren?
-
  • Wat kun je zelf
  • Hoe doe je dat?
-
Sprekers
Bestemd voor
  • Preventiemedewerkers
  • Arbocoordinatoren
  • Arboverpleegkundigen
  • HR(M)-medewerkers
Data & Locatie
Op locatie (Centraal in het land) indien mogelijk, anders online

In verband met de actuele situatie rondom het coronavirus ontvangen wij u voor onze najaarsbijeenkomsten online. In het voorjaar van 2021 hopen wij u weer op locatie te kunnen ontmoeten, uiteraard alleen indien de overheid dit toestaat. Lees hier verder hoe wij u van dienst zijn >

Tarieven

Deelnemerstarief

€ 450,00 excl. BTW per persoon.

Inclusief koffie/thee/ lunch/aperitief en (digitaal) documentatie materiaal.

Bent u abonnee op een van onderstaande platformen dan ontvangt u 10% korting. Gebruik bij uw aanmelding de kortingscode: VT17AB10 (uitgezonderd proefabonnees).

  • Arbeidsveiligheid.net
  • VCAnieuws.nl
  • Werk & Veiligheid

Annulering

Uitsluitend schriftelijk tot drie weken voor dato; annulering na die tijd is niet mogelijk, u kunt zich echter te allen tijde door een collega laten vervangen. Bij tijdige annulering wordt € 75.00 excl. BTW administratiekosten in rekening gebracht.

Wij maken gebruik van functionele cookies die nodig zijn om een bestelling te verwerken op onze website. Daarnaast worden er cookies geplaatst die ons helpen om onze website te verbeteren. Uw bezoek wordt niet voor andere doeleinden gevolgd en wij delen de gegevens niet met derden.