Coronabeleid. Kerckebosch volgt te allen tijde de coronavoorschriften van de overheid. Bijeenkomsten worden gehouden in locaties die ‘coronaproof’ zijn ingericht. Indien locaties specifieke maatregelen treffen, brengen wij onze deelnemers hiervan tijdig op de hoogte.

De aanpak van problemen in het binnenmilieu

De aanpak van problemen in het binnenmilieu

Training
In bedrijf
Op locatie (Bunnik) indien mogelijk, anders online

Reageer adequaat op klachten en voorkom problemen.

Lees meer
Accreditatie/PE-punten
Programma

Korte bespreking van de gebouwen van de cursisten.

-
  • Wat verstaan we onder het binnenmilieu?
  • Wat zijn de belangrijkste klachten?
  • Hoe kunt u klachten inventariseren?
  • Waar komen die klachten vandaan?
-
  • Welke factoren spelen een rol bij algemeen thermisch comfort, bij lokaal discomfort en bij luchtkwaliteit?
  • Hoe kunt u die factoren onderzoeken?
  • Wanneer is ‘droge lucht’ geen droge lucht?
    Er is meetapparatuur voor o.a. CO2 om zelf mee te oefenen.
-
-
  • Welke rol speelt de bouwkundige opzet van het gebouw?
  • Hoe werken klimaatinstallaties?
  • Welke rol spelen de gebruiker en de omgeving bij het binnenklimaat?
  • Wat zijn belangrijke risicofactoren?
  • Wat zijn de risico’s met nieuwe kantoorconcepten?
  • Welke rol speelt het binnenmilieu bij de productiviteit en het ziekteverzuim van gebouwgebruikers?
-
  • Hoe werkt kijken en zien?
  • Wat is ‘genoeg’ licht?
  • Wanneer wordt licht hinderlijk?
  • Wat is goed uitzicht?
  • Wat zijn de basics van verlichting?
  • Waar moet u op letten bij de overgang naar led-verlichting?
-
  • Wat kunt u zelf doen?
  • Hoe kunt u de klachten aanpakken?
  • Hulpmiddelen en verdere bespreking van eigen gebouwen van de cursisten
Sprekers
Bestemd voor
  • Preventiemedewerkers
  • Arbocoordinatoren
  • Arboverpleegkundigen
  • HR(M)-medewerkers
Data & Locatie
Op locatie (Bunnik) indien mogelijk, anders online
Tarieven

Deelnemerstarief

€ 450,00 excl. BTW per persoon.

Inclusief koffie/thee/ lunch/aperitief en (digitaal) documentatie materiaal.

Bent u abonnee op een van onderstaande platformen dan ontvangt u 5% korting. Gebruik bij uw aanmelding de kortingscode: VT17AB10 (uitgezonderd proefabonnees).

  • Arbeidsveiligheid.net
  • VCAnieuws.nl
  • Werk & Veiligheid

Annulering

Uitsluitend schriftelijk tot drie weken voor dato; annulering na die tijd is niet mogelijk, u kunt zich echter te allen tijde door een collega laten vervangen. Bij tijdige annulering wordt € 75,00 excl. BTW administratiekosten in rekening gebracht.

Wij maken gebruik van functionele cookies die nodig zijn om een bestelling te verwerken op onze website. Daarnaast worden er cookies geplaatst die ons helpen om onze website te verbeteren. Uw bezoek wordt niet voor andere doeleinden gevolgd en wij delen de gegevens niet met derden.